Jag tänker alldeles för mycket

Ni vet när man brytt sig om någon när den haft det tufft, sen slutade man bry sig för det var bara jobbigt. Sen kommer dagen då det, som gjorde att man brydde sig om personen, ska få sitt avslut, eller inte helt avslut men det fina avslut man får när detta inträffat. Då börjar man tänka igen, jag gör det iallafall, jag tänker på tok för mycket, tänk om jag gjort så, tänk om det inte hänt, tänk om jag vågat göra det osv ni vet. Så himla jobbigt. Så som jag tänker nu så vill jag bry mig igen, men det kommer inte hända, lär ju skriva till personen igen djaaa!
Jobbig sits alltså. Men som tur är så har jag en annan att bry mig om den dagen, han hade önskemål på att supa på kvällen så det är exakt vad vi ska göra. Nu vet ni mina planer för fredag kväll också ;)
Var bara tvungen att skriva av mig, för jag lovar jag hade blivit tokig om alla tankar hade fortsatt. Sooo thank you!
Peeeace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0