Jag håller på att tappa det

Jag vet inte vad som händer, jag börjar bli ett nervrak, jag orkar inte stå upp längre. Jag har kämpat så länge för att komma upp ur hålet jag vart i dem senaste vänta 227 dagarna. Men jag kommer aldrig upp, och dem få gånger jag lyckats ta mig upp så är det alltid något som drar mig ner där igen.
Jag dör inombords mer och mer för varje dag.
.
Jag vet att ni inte hade en aning om vad jag pratar om, för jag brukar inte skriva om sånt här, fast som ni säkert märkt så har det blivit mer dem senaste veckorna. Jag har ingen kontroll längre, jag hamnar i dåliga stunder för ofta.
.
Men jag försöker verkligen, det gör jag. Det är när jag är ensam i min alldeles för stora säng som jag hamnar i dem här deppstunderna.
.
Jag får skylla mig själv helt och hållet. Allt är mitt fel och det vet jag, samtidigt som jag krossade ditt hjärta så krossade jag mitt egna. Den enda skillnaden är att jag inte fått ihop mitt hjärta igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0