Fartfylld gårdagskväll

Nu är jag levande igen, vi gör såhär idag:
1, fixning med Erika
2, tåget som inte gick
3, mötte upp alla som skulle med
4, ramlning på dansgolvet
5, puttning med annan tjej
6, nästan utslängd
7, hemfärd utan skor
.
1, Erika kom hit och vi fixade oss, det tog ett jäkla tag. Jag tappade allting jag höll i, vet inte vad som hände alltså. Men resultatet blev för en gångs skull bra.
2, Gick i världens fart till tåget som inte gick, så Erika bad Johan som körde oss till vh där vi tog tåget.
3, Först mötte vi upp Tove, sedan Oscar som missat tåget och tog en taxi ist, efter det kom Jocke, Lucas, Olle, Filip och Max, då gick vi till Aveny
4,  Jag drog värsta vurpan på dansgolvet, det gjorde ganska så jätteont, for your information.
5, Vi stod och dansa, så kommer två tjejer och börjar putta undan oss så jag puttade tillbaka med rumpan då putta hon igen så jag vänder mig om och knuffar till henne. hahaha någon måtta får det väl ändå vara liksom, då drog någon bort mig, som om jag skulle börja slåss hahaha...
6, jag blev nästan utslängd... för att jag var för full tyckte vakten, men jag var ju inte ens så himla full, ja jag hade druckit, men jag dansade och hade högaklackar, vad fan tror han. Är det lätt att hålla balansen då eller, zangano.
7, När jag kommit ut ifrån Aveny tog jag av mig skorna och gick i strumpor, jättesmart.. så hela vägen till tåget, som vi missa, så vi tog taxi till Haninge. Taxi resan var inte kul, jag hängde ut genom fönstret haha. Ja, vid detta tillfälle var jag svinpackad. Väl i Haninge sa jag hejdå till Oscar och Tove, sedan gick jag och Erika till tåget som kom precis när vi kom ner. Direkt innanför dörrarna satt Lucas och alla. I vh slängde jag mina strumor.. och vi tog bussen till nynäs, det var en sån hemsk bussresa, jag och Lucas satt och lyssna på musik, och jag koncentrera mig totalt på att inte spy. Så kommer Adde och David på i Ösmo och stör min koncentration totalt så jag drar värsta spyan hahahaha, så otoligt pinsamt, men det kan hända även den bästa ;) Klev av i centrum med Adde och Olle, där mamma hämtade oss. Hem och sussa.
.
Det var min kväll, förutom att jag mådde dåligt ett tag så var den superrolig! Dock inga bilder...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0