En sån otroligt jobbig dag

Igår drog jag in till stan med Julia, vi gick till Moda dit Amanda kom efter ett tag. Då gick vi till donken för jag höll på att avlida av hunger, och det var så himla gott, ni anar inte! Sedan vidare till Lobby där vi träffade 4 killvänner till Julia, hade sällskap med dom hela kvällen. Lobby stängde fem, vi gick och åt och sedan på ett annat äventyr.
.
Klockan nio tog vi tåget hem, jag hade sovit en timma så var helt slut. Sov till ett men kunde ändå hålla ögonen öppna så efter att jag kämpat mig uppe till sex så somnade jag, vaknade två och sen dess har jag vart vaken.. men snart är det dags att gå upp så de gör inget :)
Så nu vet ni det, mycket intressant va ellllleeer?
GODMORGON PÅ ER DÅ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0