Det har varit en bra dag helt enkelt!

As usual. Skolan var rolig, tillochmed samhäll var kul, vad har hänt? Gjorde svenskprov, det kändes rätt bra men när det känns bra för mig så går det åt skogen, fast svenska är ju ett av ämnena jag är bra på.
.
Sedan åkte jag ner till centrum och och körde med Bernt, det gick bra för att vara första gången, han tyckte min körning var trevlig och att detta inte kommer vara några problem alls :D
.
Sedan tillbaka till skolan och hade Pedagogiskt ledaskap, Jonas hade lektion och det var så himla jobbigt. Han kommer får bära mig på sin rygg imorgon i skolan det är något som är säkert!
.
Kom hem och mötte mamma som skulle hämta syster och hennes vän ute på herrhammra och jag har aldrig kört där så åkte med. Första gången jag körde Torö vägen, mörkt dessutom, men det var superkul, svänger ju hela tiden :D
.
Nu ska jag kolla systrar i jeans. Avskyr såna här inlägg, vem vill veta vad jag gör om dagarna? Därför skriver jag hellre andra inlägg. Men aaa, vi hörs heeej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0