2 punkter jag vill ta upp

1, varför flyttar sig min madrass 100 km om nätterna? Vad gör jag när jag sover egentligen, hoppar runt eller reser jag mig helt enkelt upp och flyttar madrass bara för att jag vet att jag kommer bli jätteirriterad nästa morgon? Stor fråga detta.
.
2, vill ni prova sova i mitt rum? Så ni får veta vad jag genomlider varje natt. För att kunna somna i mitt rum måste man ha följande: en ögonbindel och en kudde över och under huvudet. Ögonbindeln för ja de är ljust, enligt mig. Kudde under huvudet, de vet ni att man har, men nu kommer vi till det roliga, kudde över huvudet. Ni förstår att det låter som om någon har vattenkranen på hela tiden, för elementen är för fulla dom måste tömmas. Detta ljud är så otroligt irriterande.
.
Tack för mig, godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0