Vad händer med världen?

Vart är vi påväg? Stupet kommer bara närmare och närmare, och nu menar jag inte bara för att vi förstör jorden utan också det som händer i Malmö, WTF det är inte Sverige, vad händer med vårt land?! Jag känner inte igen mig längre. Sedan har vi det här som vi unga gör, internet mobbning, vafan kom igen hur gamla är vi? Måste ni promt internet mobbas så skriv era namn, STÅ FÖR DET NI SÄGER. Jag ser så många som får så mycket skit när jag kollar runt på t.ex. bloggar, jag förstår verkligen inte grejen med att skriva saker. Det jag förstår minst är att ni som skriver oftast är "vänner" till personen ni hoppar på, visst delar av det ni skriver är säkert sant, men medtanke på att ni inte skriver era namn så ser man ju på långt avstånd att allt inte stämmer, för skulle allt vara sant skulle ni skriva era namn, ni skulle kunna stå för det ni säger.
.
Ta er i kragen nu, vad tjänar ni på att trycka ner någon, jag är helt säker på att person ni hoppar på vet om vad det är den har gjort fel.
Ta hand om varandra istället, alla gör vi fel, vi är inte mer än människor, glöm inte det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0