Sorry för dålig update idag

vi kör lite svengelska nu när vi ändå är igång! OKEJ, idag har jag gjort följande
1, sjukan med Erica och lite mer äventyr som att bilen inte startade och töjning av byxor osv.
2, skola, hälsat på hos sjuksyster för att ÄNTLIGEN EFTER 10 ÅR kolla min knöl på foten, kanske måste operara tack.
3, ner på sjukan igen, boka tid
4, hemligt uppdrag, känns som en börda lättat från mitt bröst.
5, dansat i 4,5 timma. Först tre lektioner med barnen och sedan streeten. Trots foten som är pajj så gick det rätt bra.
.
Nu har jag bara en sak till jag måste göra innan jag äntligen får lägga mig i min otrolitg sköna säng.. ta ett varmt och långt bad. Så vi hörs då! heeeeeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0