Skidor People!!!

Det var så otroligt kul och härligt! Bussresan dit var svettig och lång men även rolig! Jag var verkligen modig idag, jag har världens höjdskräck, och ändå så vågade jag åka svartabackar med fart! Jag är så himla stolt, för jag har verkligen svårt för att stå uppe i en backe eller åka och se hur brant det är och hur långt det är ner.. Men jag övervann min rädsla!
.
Bussresan hem var också rolig och skön. Oscar kliade mig i håret medans jag vilade och sen satt jag med Emma resten av vägen, vi pratade om massa, superskönt, hon är grym den tjejen!! Underbara vän.
.
Fick skjus av Addes pappa hem, väl hemma var det ingen hemma och jag hade ingen nyckel så gick över till Adde tills mamma kom hem :)
.
Nu ska jag duscha sen kolla nya serien the river som har seriestart 10.55 på femman. Höööörs :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0