Goooodmorgon!

Sitter för tillfället i skolan, skön morgon, gick ut till bussen, kom på att jag glömt busskortet, skyndade hem och höll på att bryta benen för att det var så halt och jag drog på rumpan, hämtade kortet gick til bussen som susade förbi när jag nästan var framme vid korsningen. Väntade i tio min på nästa buss till Kajsa säger att jag kan åka med henne. SKÖN MORGON.
jaja, ska inte klaga, jag lever :)
.
Ska snart få äta lunch, ÄNTLIGEN, är svinhungrig. wehoeododoo, hörs!image description
Åh, va jag saknar mig fina bror!

Kommentarer
Postat av: Alicia Jasmine ♥

Hej! Jättefin blogg :) hade blivit jätteglad om du hade tid och ville kolla in min blogg?.. hihi! ha en jättebra kväll, kram!

2012-02-20 @ 20:21:23
URL: http://aliciajasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0