en sån bra kväll

Mötte upp Hanna och Kajsa för att gå till Subway som öppnat i Nynäs, ÄNTLIGEN, supergott var det. Gick hem till Kajsa där vi började fixa oss, vid åtta hämtade Erica oss och vi plockade upp Nicole för att sedan bege oss till Nattis där det var fullt hus med släkt för hon fyllde nämligen år, så det var paketöppning och tårta. Vid halv elva åkte vi in till stan och virrade runt, helt sjukt allt.. först körde vi nästan mot rött, Erica såg inte så vi skrek rött och hon tvärnit så jag for in i stolen framför och satte igång tvn som var på stolen, sedan körde vi i en bussfil som vi inte visste att vi låg i förns det stod BUSS med stora bokstäver på marken, körde nästan över en tjej och aa KAOS säger jag bara, jag skojade lite och sa att jag vart less på detta så öppnade min dörr och då började dom skrika för dom trodde jag skulle hoppa ur hahaha. Men till sist hamnade vi på ett b ställe, men lika kul för det hade vi, skrattade så jag fick ont i kinder och mage! Vid två bar det av hemåt.
EN SJUKT BRA KVÄLL, tack mina otroligt fina vänner!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0