åhhhhhhhhh orkar inte med mitt höger ben!!

Först tån, sedan få reda på att jag kanske måste operara foten och så nu lyckades jag vrida till knät på body step passet.. Man blir ju less!
.
Men bortsett från det så är allt kanon, denna dag har varit så himla rolig. Först när Lovisa hoppade av en plint och benen inte höll så hon ramlade ihop och såg jättechockad ut, sen när Axel ringde mig med dolt och gjorde konstiga ljud och jag hade ett konstigt ansiktsuttryck och fick fram ett va då han började garva för han satt två meter ifrån mig, och kemin med Kajsa och Axel var superkul. Dom är så himla bra, massa kärlek!!
.
Efter skolan åkte jag, Amanda och Kajsa ut till Djursnäs för att hämta en lapp sedan ner till centrum, åt och kollade kläder. Jag gick hem la mig för att vila innan Body step.
.
Mamma gjorde jättegod middag och efterätt. Hon är bäst.
Nu vart detta jättelångt, sorry. Heeeej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0