Så var det den här fredagen, ja

Jag slöade hela dagen tills kvällen kom, då skrubbade jag bort all död hud på min kropp och satan vad ont det gjorde. Sedan tog jag ett bad och tog sedan på selftaning, jag tänker inte ha strumpbyxor på nyår och då krävs lite bruna ben. Sedan åkte jag till bowlinghallen där Benny, Strömis och Dennis var. Vi spelade till tio sedan tog vi en taxi till aya. Fisk och dom kom efter ett och jag hade riktigt trevligt. Vid tolv kom Erica, vi drog vid halv ett. Åkte på ett äventyr som bilden får sammanfatta. Sedan åkte vi hem till Benny och han lagade mat och lite sånt, dom är mina bästa alltså! Kom hem vid kvart över tre men somnade inte förns fem typ då två fulla muppar turades om att ringa mig och prata. Men det var rätt kul så det gjorde mig inget. :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0