Ni vill inte veta vad jag gör om dagarna

- därför blir det inget bloggande, bara om det händer något kul. Just nu målar vi bara på jobbet, intressant va? Vad ska jag säga liksom, jobbar och sover, det är inget andra vill läsa om.
Dock kan jag dra min helg! På fredag tog jag det bara lugnt med mamma, jag vet svintrött efter jobbet så till sängs innan tio. Vaknade mitt infarten efter en mardröm som var så verklig. Drömmen utspelade sig i stugan vi sov i, med bara jag och mamma i, på natten precis som det var i verkligheten. Den var så hemsk, så jag vaknade upp livrädd och somnade inte om på en timma.
På lördagen åkte vi in till Glada Hudik och shoppade. Jag fick med mig, crocker jeans, tiger of Sweden jeans, två tröjor ifrån carlings, en skinnväst ifrån Gina och en vanlig långärmad tröja ifrån hm. Fick även en Michael Kors klocka av mamma och pappa där, jag är kär i den! Så vacker.
På kvällen kom även Anette, Stefan och Tuva till stugan, vi åt middag och myste till klockan blev sju då vi for till kyrkan för lyskvällen. Det var så vackert.
Andrea hämtade mig efter och vi hämtade upp Carro för att åka in till Hudik, där vi skulle ut och åka båt, men killarna vi skulle åka med var fulla och kunde inte hitta in till hamnen i mörkret.. Så vi drog till deras lilla bargata och träffade massa folk, såg en tjej som blev utkastad och aldrig gav sig, och sen en kille som åkte på spö och självklart skulle jag dit och stoppa. Men jag gjorde ju det också så det var ju bra ;-)
På söndagen åkte vi med hem till kusinerna för att åka och se Frejs fotbollsmatch. Är så stolt över att han är min kusin. 95a och spelar i Djurgårdens u19 och ibland u21. HAN ÄR GRYM! Han ska även spela matcher i u17-landslaget, hur coolt är inte det?!?!
Men nu ska jag sticka till jobbet, hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0