Jag blir tokig, på riktigt

Jag står alltid för det jag säger och jag säger alltid det jag tycker. Därför kommer vi till detta som jag nu lite smidigt som full ska få ihop.
.
Detta med alla som ska snacka massa gojja om Rolf-Göran som avstod ifrån att rida hoppfinalen för att han är en bra ryttare som tar sin häst framför allt. Alla som håller på och snackar om att man borde hoppa ändå och att andra idrotts människor har ställt upp tävlingar trots att dom varit skadade och blablabla. Ni kan inget om hästar och ridning so just shut the fuck up. En häst är för det första en levande varelse som dock inte kan tala till oss, den skulle aldrig förstå varför man skulle tvinga den att hoppa höga hinder när den har ont, och för därför avstår man hellre. Ni är så guldkåt att ni är villiga att sätta en levande varelses liv på spel. Detta är ett sjukt i mina ögon, jag förstår verkligen inte vad ni som inte vet något om ridning och hästar ska prata om det alls. Ridning för mig har sen jag var liten varit en stor del av mig. Utan dom underbara djuren hade jag aldrig varit den person jag är idag, dom har hjälpt mig. Banden som knyts, bästa vänner. Den glädjen man skapar mellan varandra, det är ett band som aldrig kommer brytas. Klart att man inte tänker utsätta sin bästa vän för att bli livsskadad. Sen att ni som verkligen inte vet något om hästar, sitter och säger emot oss som vuxit upp med hästar, det är bara helt absurt. Ni är omogna och pinsamma. Väx upp och sluta tro att ni vet allt.
Tack för mig, och godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0