Vad händer med mig?

Jag kommer inte ihåg danserna, dom brukar sitta som en smäck vid detta lag och nu minns jag ingenting. Jag vet inte vad som händer.. Det är så mycket i mitt huvud nu, så mycket saker i skolan nu sista spörten, körkorts teorin, och så är jag träningsberoende. Jag är så sjukt stressad, jag går runt och skakar hela tiden, seriöst mina händer är aldrig stilla, vad jag än gör så sakar dom. Mamma säger till mig hela tiden att sätta mig och kolla tv i lugn och ro, men jag klara inte av det. Måste få klart att saker, allt är som en gryta och jag klara inte av denna press. Jag vill så mycket och jag vill att allt ska bli bra.
Jag pressar mig själv att prestera bra och det funkar inte längre, känns som om jag ramlar i bitar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0