U R a damn DQ

Igår kom som sagt flickorna till mig, förade lite och sedan drog vi till Sjökrogen. Det vart en blandade kväll, jag hade superroligt, massa folk man kände osv. Sen kommer vi till dramat, alltså sick man. Jag lackar på sånt där. Hörde att folk trodde jag tog stryptag på mr.x, men jag tog ju bara tag i kragen hahaha, för att jag vart så arg. suck. Drog på efterfest hos Markus, de var väl soft, helt ok liksom. Somnade sedan sött i min säng.
.
Idag dansade jag mellan halv ett- halv fyra, efter det hem duscha äta, möta upp Sanne för att gå till Markus och kolla film med honom, Thobbe och Melvin. Såg paranormal activity 3, aldrig sett någon av dom filmerna men nu vill jag bara se dom andra också. Så läskigt var det ju inte, dock skrämde gossarna upp mig för dom var svinrädda haha. Åt pizza med Sanne efter, och nu ska jag se Pretty Little Liars. Men vi hörs heeej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0