Tjabatjenahallå

- vi säger så!
.
Jag känner mig full hela tiden, ni vet när man är så där full att det snurrar och man vill bara sova. Så känner jag. Stress, press och dålig sömn är inte bra combo! Ska ut till far efter skolan, springa och sedan skriva klart mitt projekt arbete.
.
Ladda inför imorgon för då är det MÖSSPÅTAGNING!! Dagens schema:
08.30 - vakna, fixa mig
10.00 - bussen in till Nynäs, träffa folk hos mig
10.30 - champange och shotrace
11.45 - till skolan
12.00 - Mösspåtagning, bild, sång och allt vad det innebär
Slut? - Mot Amanda kröka vidare och köra lekar
Efter middag? - Aya för några bärtz ?
10.00 Stor pub för att dansa rumpan av sig
.
EN BRA DAG HELT ENKELT!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0