Sovit en timma+bakis+morgonstallet=må skit

Höll på att smälla av igår när jag kom och säg att jag skulle få EN TIMMAS SÖMN. Kom hem från Hanna vid fem, hade en rolig kväll med mina fina vänner, Benny och Melvin kom förbi ett tag så jag satt och pratade med dom i trapphuset i en timma haha, sen ringde jag tydligen Erik, varför jag nu gjorde de, men det vart ett roligt samtal, han är skön alltså!
Idag hämtade danni mig halv sju, nu är jag äntligen klar och pappa ska hämta mig, då blir det hem och duscha sen ska vi iväg till stan. Jag som är svintrött haha.. Kan ju inte säga till honom att jag är svinbakis och vill sova ist haha.. Bara att bita ihop! Men vi hörs senare! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0