reser mig aldrig mer ur sängen

Ska göra en kortfattad text av kryssningen.
* Skulle inte dricka, men jag gjorde det ändå
.
* Lyckades spendera endast 400 spänn på dricka, KING
.
* En grabb börja kaxa mot F och rambo som jag är när jag har alkohol i kroppen skulle jag dit och snacka också, han putta på mig och två tjejer kom fram och sa att dom hade min rygg. Kaxoberto försvann så krigsstunden var över.
.
* Tappade bort Erika, hittade henne 3 timmar senare däckad i hytten.
.
* HÄR KOMMER KAOSET: Kaxgrabben var tillbaka och tjafsa med F och jag frågade "varför kaxar du? Vad är din poäng med all din goja?" Då svara han "ta bort den här bruden här ifrån nu" och jag, cool som jag är, svara "vadå ska du slå mig annars eller?" Sen var det klippt, han fick upp ångan och gick inte att få stopp på. Han var närgången och tjafsade som fan med F och tog till slut tag runt F's hals och började bråka så F drar en rak höger och spräcker ögonbrynet på han. Smack lät det, HELT SJUKT!! Alla vi såg ut som fuckin' frågetecken och det tog några sekunder innan man fattat vad som hade hänt. Blodet rann som bara den på kaxoberto SOM FÖRTJÄNADE DET DÄR SLAGET! Vakterna kom in i bilden och mitt hjärta dunkade tusen slag i minuten i en halvtimma.
.
* Erika och jag är på väg till vår hytt, väl framme stoppar jag in kortet i dörren och får till min förvåning ett rött blink tillbaka. Erika säger "Men bor vi ens här?" Jag tittar upp på skylt numret och svara "nää..." Grabben som står bakom oss börjar asgarva för det var nämligen hans hytt, vi var två hyttar ifrån våran. Otroligt pinsamt, fnittrade som två små flickor i flera minuter efter.
.
Jag hade super roligt, och Erika är guldvärd! Nu ska jag ÄNTLIGEN sova, vi hörs!
Den berömda hinken som fick Erika att hamna till kojjs
Lucääääääs, Parcus N me
Fina vän!!
Tokfian i egen hög person
Pigg dagen efter

Det är en bra bild helt enkelt

Kommentarer
Postat av: Vicc

Låter mycket bra det Agnes ;)

2012-04-13 @ 01:33:51
URL: http://victoriacarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0