Kommentar :)

Av Natta:
Var det Fredrika Bremers skiva?
Vilka gick du dit med? Var du där med Anton Marklund (såg det på någon bild) lr vem kom han dit med? Och var det kul? :)))

Nej, det var Frias skiva :) Jag åkte in med Sandra för jag dansade till halv nio så var tvungen att åka bil, men vi mötte upp alla där inne. Jag kom inte dit med Anton, men vi umgick väl inne på skivan. Han åkte dit med Mattias Axelsson, men Matte kom inte in.. Idiot vakter säger jag på den. Jag hade superkul, bra musik och bra folk, en kanon kväll helt enkelt! :)

Kommentarer
Postat av: Natta

Nice, aha trodde det var nått mellan er, har hört det men vet inte vart :O varför kom han inte in, vad gjorde vakterna? vilka cpn

2012-04-19 @ 14:42:54
Postat av: Natta

Ps. Härligt bilder från den kvällen har du lagt upp allafall!

2012-04-19 @ 14:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0