Inlägget som skulle publicerats igår, men jag hann somna..

Äntligen ligger jag i min säng, efter att kämpat mot sömnen ett x antal timmar. Men min kväll har varit jättebra, mötte upp Natta och Emma för att traska till David, in kom jag dock inte för Erik och Jonte tyckte jag skulle med till sjökrogen som öppnade idag, det var mysigt där, träffade massa och så. Vid ett stängde dom och efter att Jonte och Erik haft en lång diskussion med polisen fick vi, då hade även Thomas kommit och sällskapat oss, dock kom vi bara femtio meter för där var nästa polis dom promt skulle prata med, så i en timma stod vi där, det var faktiskt riktigt kul men svinkallt. Traskade tillbaka till David, där inget hände så drog hem. Fick sällskap av Erik hem, hela vägen, han är king!
Nu ska jag äntligen sov, godnatt alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0