I'm not going down that road again.

Efter skolan somnade jag som ett litet barn i min säng, vakande halv sju utav mitt alarm. Skulle nämligen ha dejt med min fru, så mötte upp henne i centrum för att gå till konsum och handla. Stötte på Linda som följde med oss. Väl hemma hos Elin, tvingade jag dom att kolla på hockey, haha måttligt glad var dom.. Men jag hade en superbra kväll, dom där två är underbara, samma efterblivna humor som mig :D Knatade hem efter matchen och blev upplockad av Matte och Sunkan som kom åkandes, glömde säga att jag flyttat så Matte fick vända haha, sedan droppa vi av Sunkan och började sedan prata om idiot vakterna på skivan vi var på. Matte fick inte komma in för han var för full.. och jag är rihanna! hahaha jag vart fett arg, men vågade inte säga så mycket för man ville ju inte bli utslängd själv..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0