Igår

Åkte med Natta, Nicole och Kajsa till Sjökrogen där Dennis och Anders var. Tog några öl och hade det trevligt. Fick många skratt, jag och Natta börjad prata om att man ibland kan stava fel på ord fast man vet hur det egentligen stavas. Så sa jag "en som jag inte kommer på namnet på stavade tjäna med kä" så började hon skratta och då visade det sig att det var ju hon som gjort det. Hahah, då satt jag där och berättade något som hon själv sagt. Otroligt roligt! Vid ett drog vi hem till Marlene och efter"festade" lite. Det var helt ok, skönt folk så :)
Jag ramla i sängen vid halv fyra. Somnade som en stock och hörde inte ens när grabben som skulle sussat hos mig ringde. Sen ringde Adde mig också, då hade jag tydligen svarat men forsatta sova vidare och små snarkat i luren hahaha wtf!!
Aja, det var en bra kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0