En sån underbar dag

Gårdagen var helt kanon, den kunde verkligen inte blivit bättre på något vis. Började med att klassen kom hem till mig vid tio, vi drack lite och pratade massa. Sedan till skolan där vi sjöng och tog bild. Sedan for alla hem till mig och vi bänkade upp oss ute. Med tiden ramla det in massa mysigt folk. Förstår ni hur härligt de var? Sol, musik, underbara vänner och god dricka. Det kunde ju inte blir bättre!! Vid någon tid på dygent som jag inte minns drog vi ner till Stor Pub, jag fick gratis inträde. Svinsoft. Väl där inne träffade man massa go människor, jag dansade jättemycket tror jag. Ärligt talat så var jag ganska så jättefull vid de tillfället så minns inte... Men jag hade superkul! Roligaste dagen på länge!!
Hade 19 sms och 28 missade samtal när jag vaknade, jag sov verkligen som en stock!

Hälften av människorna som var där :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0