En rätt mysig morgon ändå

Brynäs vann igår och min mamma hoppade runt som en kalv och skrek av lycka. Efter matchen åkte jag till Adde där han, Josef och Johan var. Softade och hade kul, vid fyra gick vi till sängs. Vaknade upp i morse och skulle gå till skolan, men hade så sjukligt ont i halsen så låg kvar. Otroligt skönt.
Nu ska jag skriva arbete och detta inlägg sög. Så vi hörs senare när jag har något mer kul att berätta!
SV: Natta
jag hörde det bara nånstans haha men det behöver ju absolut inte va sant, varför kom han andra inte in för? bråkade han med vakterna eller, har hört att han är stor men han slåss väl inte eller var det vakterna? åkte han bara hem då eller` kan du inte berätta hela historien?frölåt att ja är så jobbig, älskar dig blogg! puss

haha, nej Anton umgås med en av mina närmsta tjejvänner :) För att han tydligen var för full, vilket han inte var. Vakterna var dumma i huvudet, jag vart riktigt sne, men kände att jag ville inte bli utkastade så jag gjorde inte värsta livet. Men ena vakten sa till andra vakten "tur för honom att jag jobbar just nu", riktiga retards. Ja, någon kom och hämtade honom. :) Åh, va kul att höra!! :D Tack! 
Lite trist att du har lösen på din blogg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0