Den där speciella

Jag trivs otroligt bra med mitt liv just nu, allt rullar på precis som jag vill att det ska. Jag har världens bästa vänner, en helt underbar familj, en ny medlem ska in i vår familj(häst), jag tränar regelbundet och mår bättre än jag någonsin gjort. Jag är otroligt lycklig, allt har äntligen vänt. Nu skjuter jag undan det som vart och blickar framåt.
Jag flyger fram på moln, allt går så lätt. Livet är underbart.
.
Men som ni vet så finns det alltid ett men, mitt men är dock inte något som skulle ta ner mig bara för att jag inte har det. Jag klara mig väldigt bra utan det, men det finns ju alltid den där delen av en som längtar efter det.
.
Tänk er att ha den där personen som får en att le bara man ser han, en som ger en stötar bara genom att röra en. Någon man gå helt bananas med, crazy, en som man har riktigt roligt med, nattbad, dagbad, näckbad, familjespel, tv-spel, brottas, göra spontan saker med. Men även det mindre fartfyllda sakerna som att ligga i sängen, kolla film, mysa, äta middag, ta ett bad, gå promenader osv. Jag vill även ha den där grabben som kan dela mitt träningsintresse, tänk att bara vakna på morgonen och bestämma sig för att vi drar ut och springer, tar en sväng till gymmet och att han vågar stå där när jag kämpar med mina små vikter.
.
Det är min dröm på den fronten, kommer väl aldrig kunna få allt det där, det är för bra för att vara sant men man kan ju alltid drömma ;) och jag ska kämpa för en sån kille, senare i livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0