Skön dag

Efter att ha hostat sönder min hals halva natten så drog jag till skolan ändå för Samhälle, sen slutade jag, 10.40 nödvändig dag.. Fast jag stannade kvar med Nathalie, Emma och Erica tills klockan blev 15.10 då åkte vi hem med Amanda :) Jag gillar skolan, vad ska man göra hemma när man kan vara i skolan med vänner? Jättekul hade vi iaf, dom är verkligen bra BRA dom där brudarna! Under dagen hann vi med att skämma ut mig totalt (inte på min vilja dock), gå på grabbjakt, äta 2 gånger, tönta oss som bara den och dansa igenom korridoren. En bra dag helt enkelt!
Jag tycker om mitt liv och alla människor i det!
 
.
Nu ska jag och mor till apoteket sen coop, vi hörs senare socketoppar.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0