Sauna at Lervik's

Godmorgon, för tillfället ligger jag i sängen och vill bara köra ner en gaffel i halsen och klia. Jag håller på att bli tokig.
.
Igår var en supertrevlig och rolig dag. Åkte till kusinerna för att fira Tuva, bjöds på jättegod lunch och med dom har man aldrig tråkigt! Dom är verkligen bäst, vi skrattar så himla mycket tillsammans. Körde frågelek och sedan just dance på wii, jättekul! Sen bar det av till Djurgårdens junior arena där Frej spelade emot Örebro, dom vann med 4-0. Frej la 4 hörnor och på 3 utav dom blev det mål. MIN KUSIN ÄR KUNG, man blir ju riktigt stolt!
.
Sen var de kaos igenom stan, mor är lite virrig utav sig så det vart många snäva svängar för att hon sa lite sent när jag skulle svänga, och hade jag svängt när hon skrek sväng då en gång då hade vi krockat.. bra mami bra. Sen satt vi fast i kö i en halv timma.. så när vi kom ut på motorvägen var jag jättefrustrerad för vi skulle plocka upp Nattis och åka på J18s match vilket vi missa halva av.. så det var rally hem.
.
Kollade matchen sen hem till Ellen för att äta Thai, supergott sedan bar det av till Nattis för att bada bastu. Det var jag, Nattis, Ellen, Erica, Adam och Macke. Jättekul hade jag, dom är bra dom där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0