Packat och klart

Det har inte riktigt gatt upp for mig att jag aker hem imorgon. Dagen som var sa langt bort ar redan har, vart tog forsvann tiden?
3 fulla vaskor ar nu packade och dom vager for mycket sa jag kommer fa betala extra..
Imorgon ar en vanlig dag tills klockan slar ett, da plockar Thor upp mig och tar mig till ett shoppingcenter medans han jobbar klart. Mer klader ar det minsta jag behover egentligen, men shopping ar sa himla kul sa jag maste ju nu nar han anda slapper av mig dar. Sen bar det av mot flygplasten och 7.55, Amerikans tid, gar mitt flyg mot London, Heatrow lamnar jag 4.40, Engelsk tid, och landar pa Arlanda 20.10, svensk tid.
Da far jag antligen se mina foraldrars ansikten igen och min fina systers, jag langtar tills just det ogonblicket. Ah vad jag saknar dom.
.
Nu ska jag ga till Sjon, maste ju ta bilder pa den fin platsen. Sedan hem, duscha och sedan mysa upp i sangen till OTH. Vi hors imorgon pa morgon, kommer ett inlagg till med bilder.
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0