Nu taggar vi om

Resan skulle ta 1,5 timma den tog oss 3,5. Första tar vi fel väg och åker in i sthlm och kör runt, sen missar vi avfarten till E18 för att GPS:en sa håll höger och då ser vi avfarten svischa förbi oss på höger sida. Sen satt vi fast i kö i mer än en halv timma.
När vi äntligen nått E18 tar vi av vid Enköping Ö för att Totte sa att Donken låg där, inne i centrum stannar vi mitt i en rondell och frågar några om hjälp, när vi kört vägen dom sa att vi skulle köra är vi tillbaka vid samma rondell fast 30 min senare. Då hjälpte en ung man oss och vi kom på rätt spår och hittade till donken där grabbarna väntade på oss.
.
När vi nästan var framme bestämde jag och Nattis oss för att mona till gossarna, så ner med byxorna och ut med våra bara rumpor genom ett fönster. Hahahaha så himla kul!
.
Väl framme börjar vi kröka, dom andra drog ut och jag stannade kvar med Rebecca och Sara som försvann efter ett tag då gick jag med dom andra gossarna som var kvar till David för att laga mat. Sen hem och sussa bredvid Björn som tog allt för stor plats på vårt lilla underlag så jag låg på golvet. Riktigt skön känsla i kroppen imorse kan jag ta och berätta.
.
Nu ska jag snart bli upp plockad av flickorna igen och vi ska kolla derbyt mellan Nynäs och Ösmo, sen hem duscha fixa oss och sen firar vi Kajsa med dunder och brak!
WEEEEEHOOO
Hörs senare kanske, pusss.

På bussen påväg hem från krogen, som jag dock inte var med på

Utanför Max imorse :)
 
Jag Kajsa och Nattis tog en pn i bilen påväg hem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0