Manhattan from the sky

För tillfället ligger jag i sängen och myser efter en skön liten nap, ska upp och fixa till mig nu. Sen möta upp Kajsa sen ska vi hitta på något med Axel och dom i väntan på att Nattis och dom kommer hem från match då ska vi nog till Damian och dom där.
.
Dagen har varit bra, min klass är så tokig, älskar när alla är på sånt där humör så vi diskuterar massa knasigheter på lite retsamt sätt. Så himla kul!
.
Efter skolan åkte jag, Kajsa och Ellen med Amanda till Coop för fika. Mycket gott var det. Sen hamnade jag i sängen och där har jag legat sen dess, mycket skönt kan jag säga er!
.
Men nu måste jag sätta fart, vi hörs imorgon.
Puss!
Världens bästa mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0