Livet är underbart!

Är så himla glad, vill bara busa och ha kul. Sitter här på caden och sjunger högt till musiken jag har i lurarna. Hur soft?! Ger dom andra några goda skratt med min otroligt bra sångröst iaf ;)
.
Nu vill jag ha rast så jag får hoppa av mig lite. Förresten vet ni hur varmt det är i vårt klassrum?! Sjukt, här sitter jag i min myströja liksom, svettas ihjäl (fräsch brud osv).
.
Vi ska få sockerkaka idag på Samhälle, wehoo, lite man längtar då. Men hej va lite tjock jag är. hähähäh.
.
Ikväll ska jag kolla fotboll i ösmo, sedan blir det hem till min kära Vän Carl och kolla film.
Vi hörs senare, puss!


Min kärlek till dig är enorm min fina lillebror

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0