Jag lever, lovar!

Har inte hunnit eller orkat blogga sen jag kom hem. Har gjort saker hela tiden och sen är jag lite jetlagd så sover så fort jag inte gör något.

Fredag: landade 8, vart överraskad av mamma och syster med att kusinerna också var med. Det var bästa ögonblicket i mitt liv ska ni veta! Äntligen fick jag krama dom igen. Åkte till kusinerna och fika sen hem och träffa Kajsa och Hanna.

Lördag: Fira lillebror sen hem, fort till Elin där även Julia var. Fixade oss och drog i oss några shots. Sedan vidare till Jennifer där förningen fortsatte. Vid halv tio drog vi till Freja och efter det minns jag inte ett skvatt förns runt 3. Fast jag hade inte gjort något pinsamt iaf, bara massa knasiga och rolig saker. Jag bjöd på massa skratt om vi säger så.

Söndag: då vare sängen som gällde, vid halv fyra kom Jennifer och hämta mig för lite hockey. Efter det kollade jag fotboll med Tim, Viktoria och Emma.

Måndag: skoooooola!! Var lite nervös faktiskt, men det var jättekul. Så himla skönt att vara tillbaka.
Nu ska jag kolla idol med Sanne, vi hörs!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0