Godkväll

Sussnings dags nu va, själv tror jag att jag gått och blivit förgiftad. Hittade en gammal film nyss och fördalet hade spruckit och det andades jag in så det sitter i halsen nu, känns rätt obehagligt faktiskt.
.
Kort om min dag: Missa bussen, väcker bästa Adde och frågar när han ska till skolan, åker med han 30 min senare, vågar inte gå in på lektion då jag var 30 min försenad, hade inga mer lektioner, kom alltså till skolan i onödan, väntar på Danni och har sedan en jätterolig och trevlig stund med henne, älskar den bruden vi går så bra ihop, lika barnsliga och efterblivna, inget illa menat nu Danni, det är ju positivt ;)
Hem spela the sims och sedan ut till far, umgicks med bror min och aa nu ligger jag här.
.
Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0