Gårdagen

Vid ett kom Sanne, vi kollade Unkown, grym film, sen började vi fixa oss. Vid fyra kom födelsedagsbarnet och Julia. Fen bussen in, och väl inne möttes vi av en gigantisk kö som vi stod i i två timmar tills vi tröttna och smög oss in i kön längst fram hahah.
.
Väl vid dörren fick jag nästan inte komma in, eftersom mitt leg gått ut, men det fick gå för denna gång sa dom. Tackartackar! Där inne började vi kröka och det dröjde inte länge innan vi var igång. Fullt med människor så man tappade alltid bort dom man var med i smeten, men lika kul för det hade jag.
.
Stod med Nandorf och skojade med folk som gick förbi och hans vänner. Först tog vi vad om en drink att han inte kunde ragga upp nästan brud med repliken "Grattis, jag är ledig ikväll" Vilket bruden inte nappa på så jag fick en cider och en shot, wehoo. Sen drog jag den på några, men jag måste erkänna det var svårt när det var i förbi farten för ingen ville stanna. Sen sa jag "Tog du på min rumpa?" och gav dom en bitchslap hahaha ni skulle sett deras miner, dom vart helt till sig och ba "nejnejnej, det gjorde jag inte lovar!!" Sen haffade hans vän några brudar, då gick jag fram och sa "Älskling, kan jag få mina pengar" och pussa han på kinden, då drog brudarna hahaha :D Han vart inte arg om ni trodde det, fick en kram och han sa tack, så det var väl en god gärning då ;)
.
Sen varje gång man skulle ta sig någonstans gick jag runt och sa Förlåt konstant för jag klev på alla fötter, hehehe.
.
Det hände så himla mycket roliga saker igår, men kan inte berätta allt för det kommer bli ett jättelångt inlägg och ingen orkar läsa det. Detta inlägg är redan långt nu...
Mer bilder kommer imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0