Dumma hosta!

Får spunk, kan jag bli frisk någon jäkla gång eller? Låg vaken 1 timma i natt och hostade konstant, verkligen konstant 10 sek mellan varje högst. Trodde min lungor skulle komma.. Fräscht.
.
Annars under natten så hade jag en sjukt konstig dröm, det var plankrash, slåss mot hajar, vatten, ett ställe där alla var, det vart kaos och jag började gråta som en tok haha. SJUK DRÖM bara.
.
Nu ska ag fixa mig sen bär det av till kusinerna i Danderyd för att fira Tuva och sedan kolla Djurgårdens elit lag där Frej spelar :) Grym kusse jag har! Efter det bär det av till ishallen för att möta upp mina fina vänner och kolla på J18s seriepremiär.
Efter det ska vi göra något galet, det har jag och Nattis bestämt :D Blir nog en jättebra dag.
Vi hörs imorgon typ, pusshei!


Jag har ju helt klart dom bästa vännerna i hela världen! Dom här två plus en bunt till, ni är så himla högt värderade av mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0