Counting the ways

Kommer till skolan 8.15 och så är läraren sjuk, taaaack så mycket.
Hade cad/bild och sen drog jag hem. Nu ligger jag i sängen och ska vila ett tag, sen gå till willys för att handla något jag kan äta senare, ska dansa mellan 16.00-20.30, så det behövs nog fyllas på i magen efter ett tag.
.
I lördags hade jag en supertrevlig och rolig kväll med världens bästa flickor, det vart kaos senare in på natten dock.. Mamma kom och hämtade mig på cykeln klockan 5 på morgonen, hon hade druckit så kunde inte köra bil. Vid gröndal börjar det prassla inne i skogen och någon börjar gå där inne, mamma ökar takten medans jag sänker mig och råglor rätt in för att se om någon kommer ut. Nu var ju jag lite rund om fötterna så jag vart inte ens rädd, utan det enda jag tänkte var, kommer någon till attack nu så måste jag slå ner den för ingen ska få rör min mamma. Hahaha som om jag skulle kunna slå ner någon, hur liten som helst liksom...
.
Igår så åt vi frukost nere i centrum, sen hem till Ellen och städa sedan tog vi bilen till Vallentuna för att kolla a-laget, dom vann i förlängning.
Nu ska jag vila, vi hörs.
Fina vänner jag har, plus Vickan som är bakom kameran
Vickan och jag fick för oss att stå på händer när vi var påväg ner för att träffa några andra
En fin godnatt bild som jag tydligen tog på mig själv och la upp på fb hahaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0