Chai Latte

Det har vi hemma, så man kan ju dricka det varje morgon, hur grymt är inte det. Så himla gott! Har ni inte provat CL så gör det!
.
Idag är det skola igen, kulkul :) Dock så är min nässpray slut.. Men mamma fixade ihop saltvatten och det funkar nästan lika bra.
Idag efter skolan far jag ut till fadern min. Måste bli frisk så jag kan börja springa igen, för han vill börja springa med mig så han ser att jag inte fuskar hahah, nej men det är bra om han springer med för då kämpar jag extra mycket. Dock så har han ju jättebra kondis och jag världens sämsta...
.
Men nu var det mycket babbel på mig, vi hörs senare. Puss!


Jag tycker vi kan få ha sommar en gång till nu på momangen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0