ÄNTLIGEN ÄR DANSEN IGÅNG!!

Weeeho, idag var jag på dansskolan i 4,5 timme och bara dansade. Först hjälpte jag Vikkan med två pass, sen var vi med på Malins street pass för våra elever kom inte :o sen hade jag min egen danslektion, ohhhh guud vad bra dansen är, känna så himla skönt att äntligen vara tillbaka, I LOVE IT!!
.
Skolan var kul som vanligt, hade 2 lektioner fast skulle haft 4 men alla lärare är ju sjuka så vad ska man göra? Slutade 10.55 men stannade kvar till 1.30 då åkte jag med Adde hem och kollade på hans nya hus, fett coolt alltså! Sen hem äta kolla film och till dansskolan :D
.
Nu ska jag duscha sen sussa, vi hörs! Puss
Mina finafinafina vän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0