Skolfoto plus foto och "intervju" för skolans katalog


Jag, Matilda och Kajsa. Jag hoppas ni ser vad vi är ;)

Spännisbebisen Filip, Baseball proffsen och cooliJonah

KING

Sen blev Filip, Jonah och jag Intervjuvade till skolans katalog och var med på ensam bild och tillsammans. Det var ju lite kul när vi tog tillsammans, Jonah stod längst fram, Filip och jag på varsin sida lite längre bak. Sen fota han upp ifrån så Jonah står och tittar rakt upp i luften och försöker le, lite bättre för Filip och mig. Men så började det regna så man kunde jag knappt titta så jag blundade på säkert 20 bilder. Till slut var dom nöjda och vi fick se, Jonah utbrister "Vi ser ju ut som vi skulle vara med i En annan del av köping!!" det gjorde vi verkligen, helt efterblivna...

Nu kommer snart Amanda och Jennifer och hämtar upp mig då åker vi till ica handlar färdmat/gottgott sedan vidare in till Hovet för att se våra J18 mot Djurgården, jag hejar på dom som vinner helt enkelt.
Hörs senare puuuuusss!

Kommentarer
Postat av: Sofia - Tävlingar på gång!

Nu har jag avslöjat vem vinnaren av biljetterna till Britney Spears är ! Kika in för att se om du vann :D

/ http://smnmode.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0