Pics


Jättetydlig bild från innan jag tog väskan och gick över till Hanna för att föra till studentskivan.

hahah försökte mig på att ta en osminkad bild i solljus, det var banne mig inte det lättaste. Kunde ju inte se något

Som vanligt är jag först till bords hos kusinerna, önskar jag kunde få tillbaka den aptiten.

Djurgården - Örebro, kusin lägger hörna

Innan dans

Mamma "vart är kameran på din telefon?"
Agnes "där, vadådå?"
Mamma "jag ska ta en bild på dig, gör samma min som du gjorde nyss"
hahaha jaaaahaaajaaa

Tog eftermiddagslur, vaknar och kollar mig i spegeln och ser att jag har värsta påsarna under ögonen, visar syster som säger jag har en grej som tar bort såna där, och aa där har ni grejen, funkade faktiskt ;)

Världens bästa pappa och lillebror


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0