Lördag med flickorna

Tänkte berätta lite fort om min Lördag. Drog till Hanna där alla flickor var, halade upp drickan och började kröka. Alltid lika trevlig med dom, alla blev kanonfulla hahaha, det är första gången jag är med när alla är fulla, brukar alltid vara någon som inte dricker så det var jättekul :D
Sen drog vi mot bowlinghallen, jag svängde av i centrum för att möta upp Mattias, Richard och Björn sen mot bowling. Jag svängde dock tillbaka för att gå till Amanda för hon hade mitt vin, sen hamnade jag där och vi hade jättekul :D
Sen avslutades kväll med Erica och Amandaaaaa.
Jättebra kväll!
plus Jennifer :)
Bilderna kommer så fort jag kan ladda upp bilder igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0