Idag är ingen vanlig dag, för idag är mammas 50års fest wehowehoweho!!

* Leta kläder
* Äta frukost
* Duscha
* Lägga på lite spackel i ansiktet
* Gå över till Vickan och få mitt hår fixat
* 50års feeeeest!
Peace out broe
"En äkta vän är den som vet allt om en och fortfarande tycker om en" Min mamma är inte bara min mamma, utan min allra bästa vän. Hon har gjort mig till personen jag är idag, hon är min förebild, jag ska kämpa för att bli som henne, blir jag hälften så bra som hon är så är det grymt bra! Det finns inte en enda människa som hon skulle behandla dåligt, hon visare alltid omtänksamhet och glädje. När jag tittar på henne ser jag en otroligt vacker, rolig, underbar och Ung kvinna som jag fått turen att få till min mamma. Jag älskar dig av hela mitt hjärtat Inger Ericsson!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0