Heaven

Kortfattat om min helg då.

Fredag: Var med Erica och hon fick mig på så himla bättre vägar, för första gången på hela Fredagen så skrattade jag. Vi åkte runt lite och gjorde bort oss lite och skráttade som tokar åt de. Efter det åkte vi till sh och umgicks mer Ryttar och dom som bor där.

Lördag: Låg i sängen tills klockan blev något runt fem, då åkte mamma jag ut och övningskörde, övade fickparkering (vilket jag bara behövde göra en av för den var fantastisk sa mor ;) sen vanlig parkering, det gick också strålande. Runt nio kom Erica och hämtade mig, vi for till sh och jag umgicks med Damian, Jimmie, Strumpan och Emma, vid två for jag hem mer Erica.

Söndag: Vaknade 12.45, superskönt. Gjorde mig i ordning och åkte till Carl för att äta tidigmiddag och tårta med han, hans mamma och bror, då grabben fyller 21 imorgon :) Efter det kom Petter med sin bror och plocka upp oss och vidare till Kvarnis där dom spela match och jag kolla hockey. Nu sitter jag här
HEJ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0