En eftermiddag med Tessan

Runt två kom hon ner springande till mig då körde vi Just dance 2 och efter 6 ronder höll vi på att drunkna i svett. Sjukt jobbigt spel alltså! Men kul hade vi :D Efter det så sminkade hon till mig och fixade mitt hår, sen tog vi min gamla moppe ner till berget för att fota.
Sen har vi dom bilderna där jag tappade lusten till att vara seriös
"Titta, dom vallar fåååååår"
Agnes "Säg hur jag ska posa då!!"
Tessan "Men luta dig lite framåt"
aaaa ni ser resultatet
Tjenare mannen!
Jag provade på att vara en fågel
Jag tröttnade på att posa helt enkelt
Då jag tappade fotväste och nästan ramlade ner för berget och dog
Vi avslutar med denna bild och den ska ju då föreställa mig när jag garvar läppen av mi men jag tycker den nästan ser lite läskig ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0