Jag hade världens bästa födelsedag!!

Först sång och frukost på sängen av världens bästa mamma och syster
Sen skridskor med världens bästa vänner
Efter det dans med bästa dansgruppen
Sedan fick vi besök av Anette m.fam och pappa som kom på middag.
Fick Gucci parfym, halsband ifrån Eva Attling, Chai Latte pulver och blommor av Kusinerna, moster och morbror.
Fick horseshow biljetter heldag, betald studentmössa och intensivkurs i körkort av pappa.
Efter middagen drog jag ut med bilen med Amanda och Kajsa, fina vänner det. Det var så himla roligt, jag sprang bland annat runt rondellen vid Shell i klädd bara en kartong.
.
Detta var verkligen världens bästa födelsedag, jag har världens bästa människor i mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0