"Hon är alltid glad"

sa Bengan och pekade på mig när jag stod i dörröppningen till vårt klassrum. Det värmde att få höra det.
.
Jag håller iofs med honom, jag är nästan alltid glad och har nästan alltid ett leende på läpparna.
Orsaken till det är mina vänner och min familj. Jag har världens bästa människor i mitt liv, dom är efterblivna, snälla, goa, muppar, underbara, galna, omtänksamma, tokiga och alldeles perfekta för mig.
Dom ger mig så mycket glädje att jag nästan spricker!
.
Självklart har även jag deppiga stunder, ibland, men jag har alltid dom stunder för mig själv. Jag vill inte ta ut det över mina fina undebara hjärtegryn.
.
Dom gör mig till den jag är, och jag är verkligen tacksam för att dom finns i mitt liv och gör mig så glad som jag är.
Ni är högt värderade, och jag vill aldrig förlora er.
Love

Sometimes there's bullshit that don't work now
We are god of stories but please tell me
What there is to complain about?

This has gotta be the good life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0