Ett försök till att återuppleva en riktigt bra kväll

I ettan när Kajsa fyllde 16 år, var det kalas. Vi började hos Amanda, i början var det bara Kajsa, Amanda, Nicole, Hanna, Julia och jag. Förade osv, runt åtta nio ramla det in runt 20 killar, grannarna började klaga som fan, vi sket i det och körde vidare. Vi stod uppe på köksön och dansade, shottävling, och massa annat kul.
.
Polisen kom och vi drog ner till centrum och visste inte vart vi skulle ta vägen. Tillslut gick vi till Kajsa, påvägen dit började jag och Jonte skrika på varandra för han sa en grej som jag inte tyckte var kul. Lite längre fram skulle vi tassa över Kajsas alltan för hennes föräldrar satt precis innanför och titta tv, så alla tassa jätteförsiktigt en minut senare kommer jag och Jonte och skriker som idioter hahaha. Så komiskt!
.
Men där kunde vi inte vara så vidare hem till Hanna, och vägen dit minns jag inte för jag vart så jäkla full. Väl hemma hos Hanna satt jag på fönsterbrädan 3 trappor upp med fönstret öppet, väldigt smart. Illamåendet tog fart och jag flydde ut med Jonah hack i häl. Jag var så himla full usch, spydde lite hähäh sen fortsatte kalaset.
.
Den kvällen var så himla grym!











Kommentarer
Postat av: fille j får alltid chi

HAHAHHAHH VILKEN LITEN P12 MACKE ÄR!!! HAHAHA

2011-12-06 @ 20:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0