Det finns inte mycket jag kan göra.

Dans har blivit en stor dela av mig, malinsdansstudio, barnen, gruppen jag själv dansar i, fam.Carlsson, det har blivit en del av min vardag och jag trivs så otroligt bra med det, gör något man verkligen tycker om med folk som är underbara runt en.
.
Jag har blivit utvald som lucia kandidat, många av våra övningstider ligger på min dans tid och det suger. Ta det inte fel jag tycker det är otroligt kul att vara med i lucia, det är en riktig ära! Men dansen betyder så otroligt mycket för mig och de gör mig ledsen att jag kommer missa träningar.. Men jag ska få ihop detta om jag så ska vara tvungen att kämpa tills jag knappt orkar mer!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0